a beginning of an awesome adventure!

a beginning of an awesome adventure!

Tuesday, August 28, 2007

Apa Khabar y'all!!!!!!

salam sejahtera kepada semuaaaaaa!!!!!

saya sihat-sihat sahaja... hmmm
hari ini adalah hari selasa..iaitu hari BAHASA.... jadi kami dikehendaki untuk MENGEPOS utusan kami dalam BM. jadi..bagaimana hendak saya mulakan..sedangkan ada berlambak pengalaman dan lawak yang ingin saya 'share' bersama rakan rakan...

ok,dalam masa sebulan ini saya terlibat dengan sebuah produksi TV.. korang boleh layari laman webnya di www.projekkami.com . saya diberi tanggungjawab untuk menjadi Pembantu Pengarah.
dan saya dikehendaki untuk menandatangani kontrak untuk penggambaran itu. poyola!!
jadi saya mmg sibuk sejak kebelakangan ini.

alamak....otak saya masih beku ler...takde idea nak tulis apalagi...kita sambung di lain hari ok..

sori la...

1 comment:

V|vac|ous said...

Khabar baik datuk harimau

we'll roarsss ur socks off!!! AUUUUmmmmmm