a beginning of an awesome adventure!

a beginning of an awesome adventure!

Tuesday, July 3, 2007

Cerita bermula..

pada suatu hari ketika saya(master) tengah bersiar - siar di 1U.saya terserempak dengan seekor harimau mutasi.menyedari ianya adalah salah seekor daripada binatang peliharaan Lam.saya segera membawanya ke kedai Apple dimana tuannya bekerja.

Rajen: ei,asal binatang kau berkeliaran tanpa tag?

Lam: ala..sekarang nie..musim mengawan.gwa ingatkan nak biar dia gi Petshop untuk mengawan..harap-harap dapat mengawan dgn seekor labrador atau chihuahua..pastu boleh aku jual dgn harga yang mahal..

Rajen:..... (sila sambung)

1 comment:

i'm nick lee, bitch! said...

(terserempak pulak dgn Nick, yg tengah mabuk***)...
Nick: "Kau fikir kucing kurap kau boleh mengawan kat pets wonderland ke ape? Dah lah kedai apple nih dah penuh OSX leopard, harimau pun tak leh muat?"
... (barf)
"maaf. i kena chow dulu".


***Malam isnin kat minneapolis = jam meriah (happy hour). Murah giler.

we'll roarsss ur socks off!!! AUUUUmmmmmm