a beginning of an awesome adventure!

a beginning of an awesome adventure!

Sunday, March 30, 2008

Smashing Pumpkins Live at Sydney 27th March 2008

Billy Corgan playing Perfect acoustic:



And 1979 acoustic:

some movie buzz

x files 2 poster:

http://www.xfiles.com/

David Fincher movie - Fall:
Adblock


Stoner movie: Pineapple Express
Adblock

Saturday, March 29, 2008

Friday, March 28, 2008

Not forgetting The Cute Tiger....

the mysteriously cute tiger lives deep in the woods of ttdi..
not many have seen them around and if you ever sees it comin...
i suggest u better start running for your life!!! cuz this incredible particular creature can physcho you to walk the whole of TTDI in the middle of the night...
neway.. Happy Bday dude..
here's something for u...

i call it - Fua the Beginning...


28-03-1983
~everything the light touches..is our kingdom
- Daddy Fua

there's 3 FUA Brother in TTDI.. now that's FWAAAAAA!!!
hehehe


fua in his younger years....


this is fua during his teenage years....searching for his own identity...

this was at finegan's bangsar... Fua and Yudhis...celebrating together..
their last years bday... u can see Rajen and Din at the back,and Ong was the one talking to Lam..and the 1 pegang calculator is Way Kiat....

At last , after years of searching...
Finally FUA found his.....

chili sauce????

damm!!
Have a great 1 tonight!!
we'll celebrate over the weekends!!

:)


Thursday, March 27, 2008

1 for brother Yudhis.V.

bersempena hari kebesaran abang Yudhis.
here's something that i've digged up from under my bed...
hmmmmm...

this was at alif's place...his farewell night..
i make yudhis stress...wearing the chinamen cap.

this is yudhis and me sending out some love..


still sending more love @ the school

rehearsing for 300


i wonder.... what is yudhis pondering?

&

yudhis and me at last year's Halloween.



HAppy Birthday dude!!!!

Happy Happy Birthday YUDHIS!!!!!

hmmmm.... after trying to type your name only i realize that i don't know how to spell your name.. shit... anyway , Happy Birthday la!!! 25 year old man... feels old huh... ahahaha...

everyone now , WISH HIM!!!!! CALL HIM UP !!!

Wednesday, March 26, 2008

Wonder Kids!!!




i can't embed the next video... but you guys have to go watch it!! it's so BLOODy cute!!!

http://youtube.com/watch?v=-fVDGu82FeQ&feature=related

VIVI!!!! you looked for me??

hey vivacious ,

did you come to 1utama and looked for me?? my colleagues told me to call my UK friend by the name of VIVI... ahahha.. leave your number la next time...

Monday, March 24, 2008

some videos for laughs...

Worst Case Scenario...



drunk fella in police station... ahahha.. kaw kaw..



Drunk Monkeys...



Drunk Squirrel!!!! ahahhahaha.... must check this out..



THIS IS THE ULTIMATE!!! President Bush drunk!!!

Sunday, March 23, 2008

Saturday, March 22, 2008

Rock With Me....

looks like GOD GAVED HIM SOME ROCK & ROLL as well...
quite cool cover of Michael Jackson - Rock with you by Ben Deignan...
kudos!




and


this by nhi

&



by our rendition...cool leh..

Tuesday, March 18, 2008

how are you?

what's up ppl?!!

nick! u in L.A ah??? buy me some goodies. blow up dolls will do la. me not picky!

been busy lately, no time to update bout my car.but i have uploaded all picture in to my facebook photo album.can check it out there... i've also edited a new video of the car.. been trying to upload it a few times but failed...i will try again later...

ok la.nothing much to talk about now.gotta get back to work.
im now working on a India commercial.it's product is HCL.some IT stuffs.shooting tomoro n day after in KLIA. freaking massive shoot. a lot of procedures to be followed and settle. gila man..

ok.gtg.brb. :)

hang loose...

video

Tuesday, March 11, 2008

listen up ,fool!!! hehe..

ladies and gentle tiger, tigra and tigris.

the long dued,over - waited and anticipation is OVER!!!!
finally MANTA will be ready for the car show on this comin sunday - 16/03/08.

Venue: Dataran Merdeka
TIme: 8-12pm @ dataran merdeka.
free admission.

details as below



pls RSVP so that we can make arrangement for meet up or whatsoever if anyone is interested.
and btw im not goin to sunburst.i have a small shoot on that day.and sorry..i sold my tickets to someone else for RM140.00 :)

cheers!!!

Monday, March 10, 2008

some good shit....

here's some good shit that will hit the cinema soon..


Superhero Movie



Ironman



Forbidden Kingdom



Boarding Gate

one of my dream girl Asia Argento.top of the list is Olga.


Doomsday



The Ruins



Witless Protection



Harold & Kumar 2


The Punisher - Warzone



AND.....

Where is the World is Osama Bin Laden?




Sunday, March 9, 2008

awesome night & congrats to PKR!!

yooo..

just got back form mabuk session.surprisingly the traffic in KL was smoooth.. not a road block are in sight..oni some police trucks standbying. overall it was a great fantabolous night.getting smashed to the max.6bottles of whisky , 5 wine and a vodka.whoppping 4800++ ...including shots and shits...

everybody is cooll.im surprised that everyone is on the opposition side..
yeah,was in the mamak just now.manage to take a glance at the polls result.
eveyone is cheeering whenever BN loses a state or seat...it was freaking meriah at the mamak. Congrats big time to Nurul Izzah Anwar for beating Sharizat...congrats to Jeya for taking out our beloved Samy......
Fuuuuuuuuuu!!!!!!!

*fucker someone is blocking some pages that shows the election result.malaysiakini.com is now not available for viewing.and some other sites as well...somebody is covering some shitman...







ROCKING!!!!!!!!

Thursday, March 6, 2008

it's been a while.

sey y'all...

it's been a while since i last posted...sorry...benn busy.
schedule was really tight. and due to someone ' unforeseen' circumstances...as 1 of my friend would say it...

but it's sorta ok now.. im now in the studio...manage to get some internet connection.
im shooting enfagrow at the moment..

it's fucking crazy...got 20kids to handle.
all bollocks will hilang every time u turn around....stressing to the max.

dear vinnie,doesn't comment on post doesn't mean that i dont care bout whats happening to the blog...

sorry if there's any miscommunication for the past few days. not really in the mood.
but now im getting better..cuz im goin to Sunburst..
yeah..gona go catch incognito!!! atilia and the whole bunch of performers there...

Saturday, March 1, 2008

On Meeting Doctor Tiger

Hi Boys,

Met up with Alex Gan yesterday and I only have nice things to say about him.
He is a very handsome and well grommed tiger. His Fur and coat all shiny and clean , mane also well styled. True gentelman/ gentletiger.
Anywas as we say over here, He is a top bloke ! Will info when pictures are up.

Have a great weekend

Lioness
xoxo

we'll roarsss ur socks off!!! AUUUUmmmmmm